Ad:Grafik:Um∷ Z aktuálneho vydania

Ad:Grafik:Um 2/2021

 

 

MARTIN BAJANÍK

  • art director

Ak sa rozhodnete pôsobiť pod značkou PEKNE A DOBRE môže to signalizovať stratu sebareflexie a priveľké ego. V Martinovom prípade to vnímam ako prejav zdravého sebavedomia a najmä trefnú definíciu toho, čo už roky predvádza. Spoznal som ho kedysi dávno vo Wiktor Leo Burnett, keď tam nastúpil ako mladý talentovaný dizajnér. Dodnes si pamätám, ako vytvoril tvár značky GlobtelNet a latku mojich očakávaní som si pri ňom vtedy posunul o poriadny kus vyššie.
Postupne som ho spoznával ako perfekcionistu a puntičkára, ktorý o veciach premýšľa a precízne ich realizuje. Keď vytvoril SHTOORA ako brand, to som už bral ako úplné zjavenie. Tam som prvý raz navnímal jeho multitalent, keďže v Martinovej výbave sú nielen grafické skills, ale veľmi šikovne vládne aj slovom. To mimochodom považujem za prírodný úkaz, pretože väčšina skvelých arťákov, ktorých poznám, dávajú gramatike riadne do tela. Martin je renesančná osobnosť, čo už roky predvádza pri tvorbe kampaní pre potraviny Yeme. Schopnosť konceptuálne premýšľať a tvoriť rozhodne patrí medzi jeho veľké cnosti. Mimochodom, bacha na neho, keď si niečo zaumieni, vie za tým vytrvalo kráčať. Mňa napríklad presvedčil na účasť v outdoorovej kampani, čo by som predtým považoval za nemožné. Ak ste o Martinovi náhodou doteraz nepočuli, jeho práce určite poznáte. Nech sa páči, zoznámte sa!

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore