Ako obstála v ankete redakcia?
Čo oceňujete, a naopak, čo chýba v časopise?
Peter Blubla: Časopis PrintProgress považujem za veľmi úspešný počin pre šírenie informácií o branži nielen na Slovensku ale aj v Čechách. Je komunikačným prostriedkom, nielen o branži ale aj v rámci branže, je príležitosťou prezentovania názorov a skúseností v polygrafii.
Tibor Nagy: Náš časopis zlepšuje svoje parametre. Považujem za dobré, že prekročil rieku Moravu, pretože vzájomné obohacovanie je vždy len na prospech. S najväčšou radosťou čítam rozhovory a živé informácie. Typo:Grafik:Um dodáva veľký kus umenia do časopisu. Viac informácií by možno mohlo byť smerované na možné dotácie z fondov EÚ.
Juraj Palčinský: Oceňujem dlhodobé odhodlanie a nasadenie celého tímu redakcie. Nie je to jednoduché zaujať úzky okruh odbornej verejnosti a rozprúdiť širokú diskusiu.
Josef Misof: Je to médium, ktoré sa špecializuje na problematiku polygrafického priemyslu, a tým vytvára priestor k šíreniu informácií z tohto prostredia. Zároveň prostredníctvom konferencie podporuje networking medzi jednotlivými článkami obchodného reťazca, čo je tiež veľmi dôležité.V roku 2017 by som rád v tomto médiu videl viac informácií k vývoju spotreby a priemerných cien na trhoch vo vybraných európskych krajinách, najmä tých, na ktoré sa orientuje export našich tlačiarní.
Rudolf Rosskopf: Oceňujem šírku zaberanej problematiky aj za cenu, že nie všetky témy sú zaujímavé pre všetkých. Ale v zásade som rád, že časopis existuje.
Peter Spiesz: Časopis PrintProgress je dobrý.
Peter Mračna: Vysoko oceňujem rozšírenie distribúcie na susedný trh. Potešil ma aj nárast publikovaných príkladov z praxe. Technická i obsahová kvalita časopisu i príloh je slušná.
Mária Blahová: Za seba musím povedať, že rada čítam predovšetkým rozhovory. Slovenská polygrafická obec je síce relatívne malá, zato je však bohatá na šikovných ľudí so zaujímavými podnikateľskými príbehmi. Ocenila by som správy o vývoji polygrafie na Slovensku i vo svete. Prehľadné vyjadrenie trendov v podobe vývoja ukazovateľov v jednotlivých segmentoch tlače by bolo určite zaujímavé.
Peter Kosík: V časopise PrintProgress ma vždy zaujme rubrika Mýty v managemente. Všeobecne môžem skonštatovať, že v časopise sú zverejnené aktuálne informácie o zrealizovaných akciách príp. plány pre ďalšie obdobie.
Ocenil by som viac informácií o reálnych výsledkoch a praktických skúsenostiach tlačiarov s jednotlivými vstupnými materiálmi pre polygrafickú produkciu a so skúsenosťami pri zavádzaní informačných technológií.
Anketu pripravil Vladimír Dobrovič, VELDAN