Aluprint sa rozhodol pre Heidelberg Subscription
Nový tlačový stroj Speedmaster XL 75 spustili do prevádzky pred začiatkom leta a v týchto dňoch už majú k dispozícii prvé hodnotenia systému financovania technológie pomocou modelu Heidelberg Subscription.
Aluprint je európskym hráčom na trhu papierových rezaných a vysekávaných obalov, plastových celoobvodových a rukávových, tzv. shrink sleeve obalov a etikiet najmä pre nápojový, potravinársky a mliekarenský priemysel, ako aj pre iné odvetvia. Okrem iného treba zdôrazniť, že v tomto roku oslavuje svoju štvrťstoročnicu. Za tých 25 rokov sa z dodávateľa etikiet pre slovenský trh stal významný vývozca špičkových polygrafických produktov. Možnosť inovovať technologický park pomocou modelu Heidelberg Subscription využili aj na výrazné zvýšenie efektívnosti a produktivity.
Heidelberg Subscription
Hoci sa model platieb Pay Per Click vo svete reklamy v súčasnosti spája predovšetkým s reklamou na internete, pre svet polygrafie je známe toto označenie aj pri financovaní digitálnych tlačových strojov. Spoločnosť Heidelberg Drucmaschinen prišla na trh s podobnou filozofiou. Klienti bez toho, aby museli kupovať niečo navyše, platia za vytlačené hárky pevnú mesačnú sadzbu bez potreby investovať do samotného stroja.
Na prvý pohľad to vyzerá byť jednoduché, prax je ale oveľa zložitejšia. Pred rozhodnutím pristúpiť k takémuto modelu financovania vykoná dodávateľ v tlačiarni audit a stanoví sa pevný mesačný objem tlače a, samozrejme, suma. Zákazník sa tak celkom otvorí dodávateľovi a odovzdá mu dôverné informácie.