Ste tu
Home∷ Z aktuálneho z vydaniaAutomotive je o dlhodobých vzťahoch a spoľahlivosti

Automotive je o dlhodobých vzťahoch a spoľahlivosti

Summit Motors Bratislava je jedným z 15 dílerov dílerskej siete Ford na Slovensku. Ako všetky firmy pôsobiace v segmente automotive, stojí pred neľahkou úlohou modernizácie, digitalizácie a elektrifikácie produktov. Aké príležitosti vidí firma v blízkej budúcnosti a aké budú trendy v nákupe vozidiel, sme sa spýtali Ing. Miroslava Tikla, generálneho riaditeľa Summit Motors Bratislava.

História vašej spoločnosti je vskutku zaujímavá a siaha do ďalekej minulosti. Mohli by ste nám priblížiť, aké boli začiatky spoločnosti Summit Motors Bratislava na Slovensku?

Summit Motors Bratislava je súčasťou firmy Sumitomo Corporation, čo je japonská, pôvodne rodinná firma s vyše 400-ročnou tradíciou. Táto spoločnosť má aktivity po celom svete, vlastní viac ako 900 firiem a zamestnáva v globále okolo 70-tisíc zamestnancov. V rámci automotive segmentu pôsobí vo viacerých krajinách, ale do jej portfólia spadajú aj oblasti ako doprava, poľnohospodárstvo a potravinárstvo, ťažba nerastných surovín a pod. Sumitomo Corporation má so značkou Ford historicky veľa väzieb a ich spolupráca siaha približne 50 rokov dozadu. Spoločnosť Summit Motors Bratislava vznikla na Slovensku v roku 2005. Je jedným z 15 dílerov predajnej siete Ford na Slovensku. So spoločnosťou Sumitomo Corporation má uzatvorenú zmluvu na predaj a servis vozidiel značky Ford. Ako jediný díler disponujeme autorizovaným štandardom Ford Store, konceptom napísaným samotnou značkou Ford, čo znamená, že máme presne určenú veľkosť dílerstva, interaktívny príjem, transit centrum (centrum predaja úžitkových vozidiel), služby, Ford Café a ako jediný díler na Slovensku môžeme vystavovať v showroome Ford Mustang (úsmev). Náš podiel z predaja v rámci celého Slovenska tvorí približne 30 %, čo z nás robí lídrov v tejto oblasti. Na budúci rok budeme oslavovať 15. výročie založenia spoločnosti Summit Motors na Slovensku, čo nás zaväzuje k tomu, aby sme i naďalej boli schopní držať krok s dobou a stavali náš biznis na lojalite a dlhodobých vzťahoch.

 Aké služby dokážete v rámci vašej spoločnosti poskytnúť zákazníkom?

Je toho veľmi veľa, ale aby som to zhrnul, uvediem praktický príklad: Ak klient vstupuje do predajne, má vôľu kúpiť si ponúkaný produkt. V prípade auta je to produkt, ktorý si v blízkej alebo ďalekej budúcnosti bude vyžadovať istý druh starostlivosti, či servisu. A práve všetko, čo nasleduje po rozhodnutí o kúpe automobilu, ponúkame u nás pod jednou strechou. Máme množstvo oddelení, ale fungujeme ako jeden celok. Klientovi vieme v krátkom čase zabezpečiť predaj vozidla, sprostredkovanie finančných produktov, výkup súčasného vozidla akejkoľvek značky, prihlásenie vozidla a po samotnom predaji ponúkame Ford Expres Servis, mobilitu, karosárske a lakýrnicke opravy. Sme takisto partnermi s rôznymi poisťovňami, takže vykonávame obhliadky poistných udalostí a následné opravy. Náš klient má možnosť využiť počas opravy auta našu službu náhradnej mobility, kde mu vieme zapožičať auto, alebo dokonca vieme odkúpiť od neho to poškodené. Rád by som zdôraznil, že všetky tieto služby poskytujeme majiteľom vozidiel akejkoľvek značky, nie len majiteľom fordov. Našich klientov kontaktujeme, keď sa im blíži dátum STK a EK, máme geometriu, pneuservis, realizujeme nákup príslušenstva a čistenie vozidiel. Vieme skrátka vyriešiť všetko, čo je spojené s vlastníctvom vozidla.

Čítať celý článok

Príbuzná téma

Pridaj komentár

Top