
Spoločnosť Dr. Oetker určite nie je potrebné osobitne nikomu predstavovať. Hovoríme o jednom zo svetových globálnych hráčov a lídrov na potravinárskom trhu. Boli sme veľmi potešení, keď nám účasť na konferencii PrintProgress potvrdil generálny riaditeľ spoločnosti pre Česko a Slovensko Ing. Jozef Debrecký. Jeho účasť na konferencii sme využili na zistenie názorov o trendoch vo výrobe obalov z pohľadu potravinárskeho gigantu.
Pôsobíte v potravinárstve nie dlhšiu dobu, ale prakticky celý život. Vaša profesionálna pracovná a manažérska kariéra sa začala v bývalom podniku Slovenské škrobárne v Boleráze pri Trnave. Tento podnik už začiatkom deväťdesiatych rokov kúpila belgická firma Amylum. Následne v roku 1993 jej časť, konkrétne výrobu požívatín,
odkúpila spoločnosť Dr. Oetker a vy ste prijali jej ponuku stať sa
generálnym riaditeľom pre Česko a Slovensko. Odvtedy sa pohybujete vo vysokých riadiacich štruktúrach, takže máte prehľad o najdôležitejších stratégiách, ktoré v spoločnosti pripravujete a presadzujete. Keďže sme na pôde odvetvia polygrafie, tlače a všetkého, čo s ňou súvisí, budeme sa v tomto rozhovore viac zameriavať na túto oblasť a vaše skúsenosti a spoluprácu s nimi.
Z titulu vašich skúseností v potravinárstve viete zhodnotiť, aké boli požiadavky na výrobu obalov potravinových výrobkov
kedysi a dnes? V čom sa tieto požiadavky líšia?
Z marketingového hľadiska, i napriek súčasnej kríze, konštatujeme, že kúpna sila spotrebiteľov rastie, a preto sa aj Dr. Oetker významne