Workshopy
Chcem viesť workshop
Máte zaujímavú tému, ktorú by ste chceli odprezentovať medzi záujemcami? Alebo inovatívnu technológiu, ktorej schopnosti chcete ukázať svetu? Neváhajte a my vám s tým pomôžeme.
Špecifiká pre prednášajúcich:
- Počet: 10 – 49 účastníkov (podľa záujmu a dohody)
- Časové rozpätie: 3 hodiny (individuálne podľa témy, náročnosti a počtu partnerov)
- Teoretické a praktické informácie v rámci workshopov zameraných na rôzne oblasti (technológia, materiál, dizajn, marketingový zámer – zadanie…)
- Distribúcia propagačných materiálov pre účastníkov workshopu – vzoriek – priama propagácia partnera
- Možnosť prezentácie širokej škály produktov
- Otvorená diskusia
- Interaktívna komunikácia
- Získanie spätnej väzby
- Reportáž o workshope v nasledujúcom vydaní časopisu PrintProgress
- Reportáž a videozáznam z workshopu uverejnené na www.printprogress.sk, weboch partnerov a na YouTube
- Partneri workshopu – logo partnera v newsletteri – 2 – 3-krát pred podujatím
- Propagácia na sociálnych sieťach FaceBook, LinkedIn, Instagram.
Výhody propagácie firmy či produktu cez kreatívny workshop:
- Online prezentácia technológie
- Online prezentácia produktov
- Online prezentácia know-how
- Prezentácia brandu na webe
- Prezentácia brandu v newslettroch a na sociálnych sieťach
- PR prezentácia v časopise
- Prezentácia a zaslanie vzoriek produktov – zásielka pre účastníkov
- Prezentácia propagačných materiálov, reklamných predmetov, katalógu, vzoriek …. zásielka pre účastníkov
- Záujemca o workshop získa materiál, námety na kreatívny produkt – profesionálne know-how
- Interaktívna komunikácia s účastníkmi – potenciálnymi alebo existujúcimi zákazníkmi značky