∷ Z aktuálneho vydania

DÔRAZ SA KLADIE NA PROFESIONALITU, KVALITU, EFEKTIVITU A OPTIMALIZÁCIU

Spoločnosť Summit Motors Bratislava je najväčším predajcom Fordu na Slovensku. Svoje služby sa snaží zoptimalizovať do najväčšej možnej miery a prispôsobiť sa potrebám každého zákazníka. O tom, ako sa im to darí realizovať, sme sa porozprávali s Robertom Pažourekom, manažérom servisu pre mechanickú dielňu a oddelenie náhradných dielov a Matúšom Šokom, manažérom pre klampiarsku a lakýrnickú dielňu.

To, že Summit Motors Bratislava ponúka vozidlá na predaj, či už skladové, na objednávku alebo ojazdené, je nám známe. Ako je to so servisnými službami, čo v rámci nich ponúkate?

RP: Svojim klientom ponúkame servisné služby, či už sú to záručné alebo pozáručné služby. Ide o servisné prehliadky v rámci 5-ročnej základnej záručnej doby alebo po uplynutí tejto doby pokračujeme aj s pozáručným servisom. Náhradné diely sú súčasťou komplexnej prevádzky, či už je to predaj cez pult alebo mechanické práce, pri predaji nových alebo ojazdených áut, v rámci ktorých sa predávajú aj ďalšie doplnky, preto musí fungovať kooperácia s inými oddeleniami.

: Za posledné obdobie prešiel náš tím v dielni kompletnou zmenou, nastavili a zoptimalizovali sa systémy od prijímania áut, cez odovzdávanie a koordináciu práce s inými oddeleniami. S hrdosťou môžem povedať, že máme najväčšiu lakovňu v Bratislave.

Čítať celý rozhovor

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore