Ste tu
HomeInfoprint servisEpson oslavuje 20. výročie na svetovom trhu ako líder vo výrobe projektorov

Epson oslavuje 20. výročie na svetovom trhu ako líder vo výrobe projektorov

Spoločnosť Epson EMEAR vymenovala Massima Pizzocriho za nového viceprezidenta pre oblasť profesionálnych signage riešení

Spoločnosť Epson, popredná svetová značka vyrábajúca projektory, oslavuje 20. výročie na pozícii popredného svetového výrobcu projektorov. Počas posledných osem rokov sa spoločnosť Epson tiež stala lídrom na trhu v oblasti profesionálnych projektorov v regióne EMEA. Toto oznámenie prichádza vo chvíli, kedy spoločnosť Epson vymenovala Massima Pizzocriho za nového viceprezidenta pre profesionálne signage riešenia. Nahradí Neila Colquhouna, ktorý teraz riadi prevádzku spoločnosti Epson v regióne CISMEA.

Massimo Pizzocri, Epson

Massimo Pizzocri pracuje pre spoločnosť Epson už viac ako 20 rokov a podieľal sa na úspechoch spoločnosti Epson hneď v niekoľkých oblastiach. Massimo zahájil svoju kariéru v spoločnosti Epson Italy v roku 1999, kde sa stal generálnym riaditeľom pre Taliansko a potom strategickým marketingovým riaditeľom pre celý región EMEA. Neskôr sa stal viceprezidentom pre spotrebiteľskú divíziu a nedávno viceprezidentom pre región CEE.

Úsilie spoločnosti Epson stať sa globálnym lídrom v oblasti profesionálnych signage riešení možno sledovať prostredníctvom niekoľkých dôležitých míľnikov. V roku 1989 vyvinula spoločnosť Epson technológiu pre prvý kompaktný, plne farebný videoprojektor využívajúci tekuté kryštály, VPJ-700. Na projekciu obrazu namiesto tradičnej katódovej trubice využíval panely s tekutými kryštálmi, čím svetu ukázal nové možnosti použitia projekcie na báze tekutých kryštálov.

V roku 2005 uviedla spoločnosť Epson na trh s domácimi kinami projektor s integrovaným DVD prehrávačom, EMP-TWD1. V roku 2006 predstavila model EMP-6100, projektor odolný proti prachu, ktorý je odolný voči usadzovaniu pevných častíc. Projektor EB-450Wi, ktorý bol uvedený na trh v roku 2010, bol prvým projektorom spoločnosti Epson s veľmi krátkou projekčnou vzdialenosťou a interaktívnymi funkciami.

Na trhu s profesionálnymi projektormi v regióne EMEA vyrástla spoločnosť Epson počas iba ôsmich rokov z prakticky nulového podielu na trhu na pozíciu trhového lídra. Teraz má viac ako tretinový podiel (37 %) na trhu v regióne EMEA – 1 199 % nárast počtu predaného tovaru a 1 228 % nárast výnosov za osem rokov. Spoločnosť Epson bola prvá, ktorá poskytla rovnaký rad objektívov pre projektory s výkonom 5 500 až 20 000 lúmenov s menej ako polovicou potrebných objektívov v porovnaní s konkurenciou.

Úspech spoločnosti Epson spočíva v revolučnej 3LCD technológii projekcie. Spočiatku sa v odbore presadzovala pôvodná technológia DLP, ktorá bola považovaná za spoľahlivejšiu projekčnú technológiu. Napriek skeptickému prístupu v odbore stavila spoločnosť Epson na živé farby a vysoký jas technológie 3LCD ponúkajúcej vysoko kvalitnú projekciu. Po rokoch, kedy spoločnosť Epson túto technológiu zdokonalila, je teraz technológia 3LCD s ohľadom na profesionálne projektory preferovanou voľbou.

„Naše dlhodobé výsledky a úspechy v oblasti profesionálnych projektorov spočívajú v tom, že sme počúvali našich zákazníkov a študovali dané odvetvie a jeho potreby, a to v každom štádiu našej cesty,“ uviedol Neil Colquhoun, bývalý viceprezident pre profesionálne projektory Epson Europe.

„Pred desiatimi rokmi sme na trhu s profesionálnymi projektormi v regióne EMEA mali v podstate nulový podiel, teraz sme lídrom na trhu. A to nie je náhoda. Našim technológiám 3LCD sme úplne dôverovali. Naša vytrvalosť a snaha sa vyplatili. A je nutné si pripomenúť, že by sme na tejto pozícii neboli bez podpory našich zákazníkov. Rád by som využil túto príležitosť a poďakoval našim zákazníkom, že v nás veria a že v rámci regiónu realizujú úžasné projekty.“

„Novým viceprezidentom pre profesionálne projektory sa teraz stáva Massimo Pizzocri, preto viem, že je táto divízia v tých najlepších rukách. Budeme aj naďalej počúvať našich zákazníkov, rýchlo sa prispôsobovať zmenám a reagovať na potreby trhu.“

„Pandémia ovplyvnila mnoho našich kľúčových segmentov na trhu profesionálnych signage riešení, ako je zábavný priemysel, pohostinstvá a spoločenské akcie,“ povedal Massimo Pizzocri, viceprezident pre profesionálne signage riešenia. „Mnoho z výhod, o ktoré sme boli počas pandémie ochudobnení, ako napríklad návšteva múzeí, koncertov a divadiel, si možno teraz v mnohých krajinách vďaka uvoľňovaniu opatrení opäť užívať. Vďaka tomu môžeme usporiadateľom akcií poskytovať pôsobivú projekciu, ale tiež podporiť efektívnu komunikáciu pre tých, ktorí sa vracajú do práce. Vďaka našim projektorom môžu mať zákazníci znovu radosť z ‚normálneho‘ života.“

 

Príbuzné témy

Pridaj komentár

Top