Edície 2015

Európska novinka na Dni otvorených dverí

 

 

Spoločnosť Konica Minolta v novembri otvorila svoje brány. Záujemcov privítala na Dňoch otvorených dverí v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Návštevníci a partneri sa tak mohli poobzerať v pobočkách tejto spoločnosti, prehodiť pár slov so zamestnancami a expertmi Konica Minolta, a dozvedeli sa aj čo-to o zariadeniach a technológiách, ktoré firma ponúka v sortimente.

Ťažiskovou témou všetkých troch podujatí boli tzv. labeling a packaging, teda tlač etikiet a obalov na rôzne predmety a produkty. Tieto odvetvia polygrafie momentálne dominujú celému priemyslu a Konica Minolta poskytuje viacero riešení a zariadení, ktoré v oblasti labelingu a packagingu otvárajú nové možnosti a uľahčujú výrobu.

Na Dni otvorených dverí bola predstavená aj novinka, ktorá iba prichádza na európsky trh. Ide o CMYK-ové digitálne  zariadenie bizhub PRESS C71cf, ktoré spĺňa kvalitatívne štandardy ofsetovej tlače. Dokáže potlačiť papier široký až 330 mm a maximálna rýchlosť tlače sa pohybuje okolo takmer 19 metrov za minútu. Funguje na princípe roll to roll, ktorý je ideálny najmä pri výrobe etikiet, štítkov, obalov či ďalších podobných produktov.

Prichádza bizhub PRESS C71cf

Prvý koncept tohto zariadenia je umiestnený v Portugalsku vo firme Litho Formas, pričom testovacia firma hodnotí všetky oblasti fungovania modelu C71cf veľmi pozitívne. Je ideálny aj ako doplnok k  ofsetovej  tlači. Prvé stroje sa v strednej Európe začnú predávať vo februári 2016, ale už dnes je o ne veľký záujem.

Praktické ukážky a ponuka riešení

Téma packagingu bola aktuálna aj pri prezentácii tlačového zariadenia od Konica Minolta KM1, 3D lakovacieho MGI Jetvarnish 3D alebo aj menšieho rezacieho plotra Graftec FC 2250. Ten je vhodný najmä na zákazky menšieho a stredného objemu, na vyrezávanie kartónu, kože alebo foriem na striekanie či pieskovanie. Okrem vizualizácií a prezentácií o týchto zariadeniach mohli návštevníci Dňa otvorených dverí absolvovať aj viacero ukážok systémovej správy farieb prostredníctvom produktu Color Care Production Server. Čakala na nich aj ukážka kampane personalizácie tlačovín v softvéri Print Shop Mail, či zadávanie tlačových zákaziek cez produkt Enfocus Connect.

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore