Ste tu
HomeInfoprint servisFedrigoni Top Award, registrácia otvorená do 20. februára 2022

Fedrigoni Top Award, registrácia otvorená do 20. februára 2022

Spleť nápadov a návrhov; laboratórium riešení, ktoré pozdvihujú kreativitu a oživujú ju prostredníctvom výnimočných produktov; medzinárodná príležitosť porovnať najzaujímavejšie a najinovatívnejšie výtvory v obalovom priemysle, korporátnej komunikácii, grafike, vydavateľstve a od tohto roku aj veľkoformátovej komunikácii (customizácia, ktorá využíva papier a samolepiace materiály v najrozmanitejších oblastiach, od reklamy až po komunikáciu značky o dopravných prostriedkoch alebo budovách, od veľkých podujatí a veľtrhov až po servisné značenie), návrhy, ktoré boli vytvorené v období od júla 2020 do januára 2022 s použitím papiera, etikiet a samolepiacich materiálov Fedrigoni Group.

Očakáva sa, že Fedrigoni Top Award 2022, trinásty ročník, pritiahne toľko dizajnérov, tlačiarov, vydavateľov, majiteľov značiek a koncových zákazníkov ako predchádzajúce ročníky. 

Tieto čísla svedčia o pozornosti, ktorú toto ocenenie dostalo a bude zavŕšené závereným podujatím v Paríži v novembri 2022. Podujatie bude niečo ako výstava, na ktorej bude vystavených 80 najlepších projektov, pričom víťazi, ktorí budú vyhlásení, sa zúčastnia dvojdňovej hĺbkovej analýzy s rozhovormi za okrúhlymi stolmi s medzinárodnými porotcami. A to ani zďaleka nie je koneic. Okrem piatej novej kategórie Fedrigoni Top Award 2022 zameria pozornosť aj na udržateľnosť. Spolu s grafickou originalitou, funkčnosťou, stupňom inovácie, precíznosťou prevedenia a vhodným použitím materiálov bude musieť porota zvážiť aj udržateľnosť projektu s prihliadnutím na celý jeho životný cyklus a kvalitu komunikácie jeho zelených kreditov.

Ak sa chcete prihlásiť, navštívte webovú stránku www.fedrigonitopaward.com a odošlite svoju registráciu do 20. februára 2022.

Návrhy bude opäť hodnotiť medzinárodná porota zložená z panelu známych odborníkov zo sveta dizajnu a komunikácie, ktorí sa zúčastnia rozhovorov na odovzdávaní cien v Paríži. Patria sem: Simon Esterson, umelecký riaditeľ časopisu Eye Magazine and Pulp, člen Alliance Graphique Internationale (AGI) a dizajnér pre priemysel; Han Jiaying, jeden z najznámejších dizajnérov v Číne, zakladateľ Han Jiaying Design & Associates a člen AGI; Laurent Hainaut, zakladateľ a prezident forceMAJEURE Design; Marion Trossart, vedúca oddelenia nákupu a vývoja obalov v Interparfums Paris; Ivan Bell, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Stranger & Stranger, odborník na globálne značky pre sektor liehovín; Elodie Boyer, zakladateľka a riaditeľka Éditions non Standard; Silvana Amato, grafická dizajnérka so špecializáciou na redakčnú grafiku, profesorka na Isia Urbino a Università Sapienza v Ríme.

Súťažiť sa bude v 5 kategóriách:

  • Vydavateľstvo venované Gianfrancovi Fedrigonimu, ktoré zahŕňa zväzky, časopisy, umelecké edície;
  • Firemná komunikácia, ktorá siaha od katalógov produktov a služieb po koordinovanú grafiku, od kalendárov cez diáre až po papierové darčeky;
  • Etikety na vína, liehoviny, špičkové potravinárske produkty (špeciálny výber Manter);
  • Obaly, ktoré zahŕňajú škatule, darčekové puzdrá, nákupné tašky, pultové výklady a potiahnuté nádoby; 
  • Veľkoformátová komunikácia, prispôsobenie projektov vizuálnej komunikácie, budov, dopravných prostriedkov, výstav a podujatí pomocou papiera a samolepiacich materiálov.

Príbuzné témy

Pridaj komentár

Top