Hospodárske noviny
: chcú spustiť nový mediálny web
Po roku od posledných väčších zmien hovorí spravodajský server HNonline.sk opäť o pripravovaných novinkách. Chystá sa prekopať svoje informovanie o mediálnom biznise a marketingu. Plánuje spustiť web, ktorý by mohol konkurovať napríklad Mediálne.sk.
[column col=”1/2″]Novú stránku plánujú HNonline podľa informácií publikovaných na spravodajskom serveri spustiť v prvom polroku 2011. Prípravy nového mediálneho webu sú súčasťou väčších zmien chystaných na HNonline.
Server hovorí o „grafickom a obsahovom relaunchi”, ktorý by mal prísť v dohľadnom čase. Okrem toho budú ďalšou novinkou aj aplikácie pre mobily a tablety. Kvôli novým projektom HN v súčasnosti posilňujú webovú redakciu. Server venovaný médiám nebudú musieť HNonline stavať na zelenej lúke. Už dnes má vydavateľstvo Ecopress na webe dve značky venované rovnakej oblasti – Marketer.sk a Strategie.sk. Marketer.sk Ecopress kúpil v roku 2007 ako malý študentský web, ktorý začlenil do svojho internetového portfólia pod značkou HNonline.sk. Strategie Online získal Ecopress v lete 2010 spolu s printovými.
[/column] [column col=”1/2″]Stratégiami a ďalšími titulmi vydavateľstva Sanoma. Stratégie majú na webe v súčasnosti podľa AIMonitoru za február 2011 okolo 20 000 reálnych užívateľov mesačne, Marketer.sk 8 500.
S plánom priniesť nový webový titul zameraný na oblasť médií prichádza Ecopress v čase, keď konkurenčné Mediálne.sk TREND Holdingu oznámilo, že sa zapojí do systému spoplatňovania webového obsahu Piano. Veľké zmeny robili HN naposledy pred rokom, keď spustilo internetovú televíziu HNTV.
Eva Vozárová, © 2011 TREND Holding, s. r. o