∷ Z aktuálneho vydania

Každý zákazník musí byť obslúžený

PP 5/2023

Spoločnosť Expresta s.r.o. (na Slovensku dlhodobo pôsobiaca pod značkou ExpresTlač) aktívne reaguje na meniacu sa situáciu na trhu a realizuje zmeny, ktoré jej pomáhajú zvyšovať spokojnosť zákazníkov, ako aj získavať nových zákazníkov, a tým posilňovať svoju pozíciu na trhu. Okrem toho, že sa spoločnosť nedávno presťahovala do nových moderných priestorov v Squarebizz Bory, neďaleko nákupného centra Bory Mall a diaľnice D2, plánuje na Slovensku aj rebranding značky ExpresTlač na značku EXPRESTA. V neposlednom rade spoločnosť

nedávno doplnila svoju výrobnú technológiu o špičkovú japonskú linku na lepenie kníh s variabilnou produkciou Horizon Smart Binding System, ktorá jej bola dodaná a namontovaná spoločnosťou Grafitec Slovakia Group. Čo všetko ju k týmto zmenám viedlo a aké má od nich očakávania do budúcnosti sme sa rozprávali s riaditeľom a jedným z konateľov spoločnosti Expresta s.r.o. , Matejom Kitkom. Porozprávajte čitateľom PrintProgress Váš príbeh od začiatku. Ako a prečo Vaša firma vznikla?

Naša spoločnosť oficiálne vznikla v januári 2008, ale jej príbeh sa začal ešte skôr, keď som bol študent. Jedného dňa som si chcel dať vyrobiť vizitky, pretože som si privyrábal ako programátor webových stránok. Spravil som si grafický návrh a navštívil som miestne copy centrum v Košiciach. Tam mi ale povedali, že grafické podklady nie sú dobre pripravené. Grafický návrh na tlač vizitiek som totiž priniesol v bežnom jpg formáte a nie pdf formáte, a zároveň mal môj grafický návrh aj ďalšie drobné nedostatky. Poslali ma teda preč. Mal som vtedy 16 rokov a veľmi ma sklamalo, ako…

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore