∷ Z aktuálneho vydania

KONICA MINOLTA ON AIR

Nákup produkčných zariadení a strojov pre industriálnu tlač je náročnou záležitosťou. Pandémia koronavírusu priamy kontakt s odborníkmi, osobnú prezentáciu noviniek, či možnosť sa dotknúť vzorových výtlačkov, znemožnila. Konica Minolta zareagovala na situáciu pružne a spustila interaktívne prezentácie Konica Minolta ON AIR.

Značka Konica Minolta dlhodobo patrí v strednej a východnej Európe medzi dodávateľských lídrov produkčných tlačových zariadení
a industriálnej tlače. V novembri 2019 sa rozhodla v Bratislave otvoriť svoj celosvetovo najmodernejší showroom so zameraním na všetky svoje hlavné technológie industriálnej tlače. Na ploche 480 m² tak vznikol jedinečný unikát v podobe komplexnosti zariadení, softvérových riešení, potláčaných substrátov a workflow. Už za krátky čas sa z neho stalo strategické polygrafické centrum so zameraním na tlač demo výtlačkov v najvyššej kvalite pre všetky pobočky Konica Minolta v rámci celej Európy a zároveň organizuje prezentácie daných technológií pre pobočky strednej, južnej a východnej Európy.

Najnovšie technológie

Na ploche 480 m² je umiestnených viacero a rôznorodých technológií. Výrobcov etikiet istotne zaujme
roll to roll zariadenie AccurioLabel 230. Na vstupe je k nemu pridaná UV flex jednotka od GM na potlač bielej farby. AccurioLabel 230
tak vie zabezpečiť plnohodnotnú farebnú tlač vrátane bielej flexo farby na rôzne povrchy. Medzi hlavné ťaháky showroomu patrí novinka AccurioJet KM-1. Ide o UV injektové zariadenie pre tlač stredne veľkých zákaziek s variabilnými a personalizovanými dátami až do formátu B2+. Zušľachtenie vytlačeného produktu sa vykonáva na zariadení MGI JETvarnish 3D Evolution vhodné aj pre formáty B2 a B1. Zariadenie je súčasne vhodné aj na zušľachtenie hrubších materiálov. Až do hrúbky 800 g/m². Môžu sa ním zušľachťovať nielen obaly kníh, pozvánky, letáky je ideálnym riešením aj pre tvrdšie obaly a ľahkú kartonáž.

KM ON AIR

Nevyhnutnosťou kvalitnej tlače svetovej úrovne sú aj špičkoví operátori. Konica Minolta ešte pred samotným otvorením showroomu hľadala na trhu tých najlepších, ktorí majú aktuálne nový priestor showroomu pod palcom. Sú vyškolení priamo pre jednotlivé technológie a poznajú moderné trendy. „Účelom otvoreného showroomu je aktívne podporiť značku Konica Minolta v rámci celej Európy.

 

Čítať celý článok

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore