∷ Z aktuálneho vydania

Krása zabalená v kráse

PP 5/2022

Inovatívny nápad, inovatívna technológia, inovatívny produkt. Bližšie o ňom porozprávala Miroslava Sabolová, výkonná riaditeľka spoločnosti Vely.

Značka Vely je na slovenskom trhu
pomerne mladou a mnoho ľudí
nevie, čo sa pod týmto názvom
skrýva. Vedeli by ste nám priblížiť
činnosť značky Vely?

Značka Vely prináša na trh komplex vitamínov pre ženy presne podľa ich potrieb. V našom portfóliu môžu
zákazníci nájsť vitamínové želé pre rôzne vekové kategórie presne podľa potrieb tej ktorej vekovej
skupiny – tínedžerky, dvadsať až tridsaťročné, tehotné a napokon zrelé dámy. Rozhodli sme sa naše
portfólio takto rozdeliť, pretože potreby žien sa odlišujú na základe životného obdobia, v ktorom sa
práve nachádzajú. Pre každú vekovú kategóriu máme v ponuke 3 produkty výnimočných vitamínových želé v tvare hviezdičiek. Vďaka tvaru a štruktúre gumového želé je užívanie týchtovitamínov príjemné a chutné.

Okrem výnimočného zloženia a tvaru týchto vitamínov disponuje váš produkt aj výnimočným obalom. Ten je výnimočný tak tvarom ako aj technológiou, ktorá je pri jeho výrobe použitá. Je to tak?

Na trhu sme pomerne krátku dobu, vstúpili sme naň v novembri minulého roka, no už vtedy sme vedeli, že naň chceme vstúpiť s inovatívnym produktom a inovatívnym obalom s hlbším významom. Aby obal neslúžil iba na uskladnenie a presun, ale aby komunikoval so spotrebiteľom textom i ilustráciou a aby nás odlišoval od konkurencie svojím tvarom. Keďsme si totiž robili prieskum, zistili sme,že väčšina vitamínových doplnkov sapredáva v transparentných pastovýchnádobách, ktoré sa od seba odlišujúiba etiketou. Vo sfére výživovýchdoplnkov je trh veľmi saturovanýa my sme vedeli, že ak naň chcemepreniknúť, musíme prísť s niečímnovým. A tak sme si zaumienili priniesťnaň nielen úplne iný tvar vitamínov, aleaj úplne iný tvar nádoby.

Aký bol proces výroby nádob na váš produkt?

Tvar nádoby sme mali užv predstavách zadefinovaný.V spolupráci s firmou i-industry smedali podľa tejto predstavy vyrobiťformy a za pomoci vstrekovaniavznikli prvé nádoby. Nádobu tvoriadve časti – jedna s väčším a druhás menším priemerom. Návrh sa námveľmi páčil, a tak sme pokračovaliďalej. Potrebovali sme dokonalý dizajn,ktorý vystihne charakter produktua odlíši ho od konkurencie. Myslím si,že sme kontaktovali tých najlepšíchz najlepších, trnavské dizajnérskeštúdio Pergamen, z práce ktorých smeboli nadšení. Na dizajne spolupracovaliako hlavný autor Lívia Lörinczováa ďalší piati spoluautori. Spodnú časťzdobia ilustrácie od slovenskýchaj zahraničných ilustrátoriek, ktoréboli vytvorené pre našu značku Vely.Takže už sme mali nádobu, dizajn,ale chýbala nám potlač, ktorá by bolarovnako kvalitná a reprezentatívna akodoterajšie dve zložky obalu.

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore