∷ Z aktuálneho vydania

KREATÍVNY PACKAGING V PRIAMOM PRENOSE

Mnoho organizátorov menších i väčších podujatí pristúpilo v uplynulom roku k organizovaniu akcií a ich sprostredkovaniu online formou. Je to jedna z mála bezpečných foriem, ktoré nám táto dlhotrvajúca situácia umožňuje. Ako však takéto podujatie zorganizovať tak, aby sa nevytratil ľudský rozmer a to príjemné, vďaka čomu ľudia prirodzene vyhľadávajú spoločnosť iných? Spolu s našimi partnermi sme sa o to pokúsili a priblížili sa k priaznivcom polygrafie prostredníctvom online workshopu s názvom Kreatívny packaging. A že išlo o skutočne praktický workshop potvrdzuje i fakt, že výsledok z neho našiel i svojho hrdého zákazníka.

Slovo workshop znamená v doslovnom preklade „dielňa“. Na workshope sa teda vyrába a „majstruje“. Toto nadnesené pomenovanie používame zámerne, pretože keď chcete mať kvalitný výrobok, musíte si na jeho výrobu privolať tých najlepších „majstrov“. Nám sa podarilo dať dohromady „majstrov“ tlačiarov, „majstrov“ papierárov a zákazníka, ktorý chcel využiť ich služby na kreatívne stvárnenie personalizovaného produktu.
Spoločnosť Summit Motors Bratislava prišla s myšlienkou pripraviť pre svojich prémiových klientov poďakovanie a akúsi zážitkovú formu pridanej hodnoty, ktorú si zákazníci odvezú domov spolu s autom. Zadanie teda nebolo presne špecifikované, čo dalo realizátorom voľnú ruku a myseľ pre vymýšľanie kreatívneho návrhu alebo darčeka. Do procesu návrhu i realizácie pre klienta náš vydavateľský tím zapojil spoločnosti Konica Minolta a Antalis. Spoločne sme sa po niekoľkých brainstormingoch zhodli, že darček by mal byť zákazníkovi odovzdaný práve v kľúčový moment. A kľúčový doslova, keďže ide o chvíľu, kedy si zákazník preberá od predajcu kľúče od nového vozidla.

„Chceli sme vymyslieť niečo, čo by nebolo iba ďalším marketingovým materiálom v rukách zákazníka. Keďže sa odovzdáva hodnotná vec, akou nové vozidlo prémiovej značky zaručene je, potrebujeme klienta potešiť a poďakovať mu za dôveru, ktorú nám preukázal niečím nevšedným, zapamätateľným. Našou snahou a úmyslom bolo vymyslieť produkt, ktorého realizáciu dokážeme zvládnuť pod jednou strechou v našom IPES (Industrial Printing European Showroom) – čo je jedným z najväčších a technologicky najlepšie vybavených predvádzacích centier Konica Minolta v Európe,“ približuje ideový zámer Peter Lauko z Konica Minolta.

Ideový, kreatívny zámer, ktorý vznikol v spoločnom tvorivom tíme po technickej a grafickej stránke dotvoril dizajnér – grafik Jakub Monček zo spoločnosti Litograf. Finálnej predstave dal reálne kontúry a nadizajnoval personalizovanú krabičku, ktorá v sebe skrýva okrem kľúčov od nového vozidla aj prekvapenie pre nového majiteľa vozidla Ford Mustang alebo Ford Raptor.
Na výber vhodných kreatívnych materiálov sme prizvali zástupcov spoločnosti Antalis na Slovensku a v Čechách Michala Beňa, Jozefa Masaryka a Adama Křenka.

Tí dôkladne zvážili použitie  najvhodnejších druhov papiera, aby odpovedal technickým, estetickým i marketingovým požiadavkám budúceho produktu aj v súlade s korporátnymi farbami spoločnosti Summit Motors Bratislava.

„Je to po prvýkrát, kedy návrh i realizácia produktu prebehla pod jednou strechou. Som nesmierne rád, že máme k dispozícii toto špičkové technologické vybavenie, ktoré dokáže splniť aj náročné predstavy zákazníkov. Takisto jeho umiestnenie v Bratislave – blízko rakúskych hraníc a viedenského letiska je strategickou výhodou, či atraktivitou aj pre zahraničných zákazníkov a záujemcov o predvádzanie najmodernejších tlačových technológií,“ hovorí o dostupnosti IPES Peter Studený, operátor Konica Minolta a odborný garant podujatia.

Čítať celý článok

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore