Magazín Tesca prekonal v čítanosti bulvárny The Sun
Najčítanejším printom vo Veľkej Británii sa stal dvojtýždenník obchodného reťazca Tesco, ktorý prekonal bulvárny denník The Sun.
Denník Ruperta Murdocha síce vďaka svojej periodicite zasiahne stále viac čitateľov, ale podľa aktuálnych výsledkov výskumu čítanosti má jedno číslo Tesco Magazine 7,2 mil. čitateľov, kým The Sun o vyše 100-tisíc čitateľov menej.
S rastúcou čítanosťou možno predpokladať posun v spotrebiteľskom vnímaní týchto periodík od jednoduchých zľavových letákov k zaujímavému a užitočnému obsahu.
V správe americkej agentúry Curata, ktorá zhrnula najčastejšie nástrahy content marketingu, 69 % opýtaných marketérov priznalo, že majú problémy s vytváraním pôvodného zaujímavého a kvalitného obsahu. Takmer štvrtina si nevie poradiť s efektívnou distribúciou obsahu a 12 % má problémy včleniť content marketing do celkovej marketingovej stratégie značky.
mediaguru.cz