∷ Z aktuálneho vydania

Na vlne neuromarketingu

PP 4/2023

Môže neuromarketing ovplyvniť komunikáciu spodnej vlny?

Vitajte späť, milí naši čitatelia! Po letnom oddychu je najvyšší čas na nové informácie zo sveta komunikácie spodnej vlny. V tomto článku nazrieme aj do zatiaľ neprebádaných vôd neuromarketingu. Rozvoj digitálnej komunikácie zmenil hodnoty zákazníkov. A to si vyžaduje precízne skúmanie emócií a emocionálnych reakcií
v komunikačnom procese “firma – online komunita – zákazník”. Globalizácia a digitálne inovácie spôsobili, že tradičné a digitálne formy prezentácie firiem sa integrovali do jedného celku, čo prispelo k šíreniu online fenoménu spodnej vlny… Ako súvisí neuromarketing a spodná vlna a pre koho je neuromarketing vhodný? Prajeme vám inšpiratívne čítanie!

Už ste počuli o neuromarketingu? Pokúsime sa vás presvedčiť o tom, že by ste ho mali vyskúšať!

V dnešnom svete sú spotrebitelia neustále bombardovaní reklamami. Zákazníci nechcú vidieť reklamy, chcú uspokojiť svoje potreby. Podniky by preto mali vedieť, čo ovplyvňuje správanie zákazníkov. Ponorte sa s nami do vedy o neuromarketingu. Veríme, že vás to bude baviť! Pomocou správnych vedeckých techník, určených na meranie a analýzu mozgovej aktivity, môžu neuromarketéri získať prehľady o motívoch kliknutia zákazníkov na reklamu alebo môžu zistiť, koľko a kedy sa na ňu pozerajú. Alebo či sa na ňu nepozerajú. Ste pripravení ponoriť sa hlbšie do sveta

neuromarketingu? Tento článok bude odbornejší, avšak veríme, že obsah bude pre vás hodnotný. A možno budete o ňom rozprávať ostatným a vytvoríte tak spodnú vlnu!

Denne prežívame viacero emócií. Niektoré sú prchavé, iné môžu pretrvávať dlhšie. Tieto pocity a emócie však môžu ovplyvniť naše nákupné správanie. Neuromarketingové metódy dokážu odhaliť spúšťače emocionálnych reakcií vašich zákazníkov. S neustále sa rozširujúcim radom značiek, ktoré súperia o našu pozornosť, je náročné povzniesť sa nad „informačným hlukom“. Kľúčom k riešeniu tejto situácie, môže byť neuroveda. Pomocou neurovedy môžete porozumieť správaniu vašich zákazníkov.

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore