Ste tu
Home∷ Z aktuálneho z vydaniaNový vzhľad papierom Color Copy

Nový vzhľad papierom Color Copy

Mondi prichádza s novým dizajnom obalov s vylepšenou pevnosťou a praktickosťou použitia.

Mondi, medzinárodná spoločnosť vyrábajúca obaly a papier, ohlasuje znovuuvedenie svojej poprednej značky papierov Color Copy s novým brandingom, zdokonaleným obalom a 100 % zárukou spokojnosti. Cieľom kampane je vyrozprávať príbeh papierov Color Copy ako značke, ktorej zákazníci dôverujú a spoliehajú sa ňu už viac ako štvrťstoročie pre jej dokonalé výsledky tlače a konzistentnú kvalitu. Kvalita papiera zostáva nezmenená.

Hlavné dôvody znovuuvedenia značky:

• Osviežiť a zmodernizovať značku Color Copy, ktorá bola uvedená na trh v roku 1989.
• Prostredníctvom emotívnejšieho posolstva vyrozprávať jedinečný príbeh papierov Color Copy ako značke, na ktorú sa vždy môžete spoľahnúť.
• V neposlednom rade spoločnosť Mondi realizovala znovuuvedenie značky preto, lebo počúvala názory svojich priamych a konečných zákazníkov!

Papiere Color Copy sa tešia vysokému povedomiu o značke a vynikajúcej reputácii. Je aj naďalej suverénne najuznávanejšou značkou na farebné aplikácie v Európe (40 % verzus 14 % pre druhú značku), čo potvrdzuje aj posledný prieskum EMGE Cut-Size z roku 2016. V roku 2016 spoločnosť Mondi vykonala rozsiahly marketingový prieskum so zákazníkmi a koncovými užívateľmi, ktorí sa zúčastnili prieskumu v desiatich krajinách. Cieľom bolo lepšie pochopiť, prečo koncoví užívatelia zostali naďalej, aj v priebehu rokov, verní tejto značke a aké výhody má pre ich aktivity používanie papierov Color Copy. „Aj keď sme získali nejaké poznatky o tom, čo môžeme urobiť lepšie, jasný odkaz, ktorý sme dostali od 92 % užívateľov bol, že sú veľmi spokojní s kvalitou papierov a nemali by sme v súvislosti s ňou nič meniť. Takže sme sa sústredili na nové možnosti brandingu, balenia a praktickosti, pomocou ktorých by sme mohli značku Color Copy vylepšiť ešte viac – zvonka – pri zachovaní vysokého povedomia o značke,“ vysvetľuje Johannes Klumpp, marketingový a obchodný riaditeľ divízie Mondi Uncoated Fine Paper, Europe and International.

Čítať celý článok

Príbuzná téma

Pridaj komentár

Top