
29. september 2016, Trnava, Hotel HolidayInn, Hornopotočná 5
-
-
1. blok prednášok:
Slovenská a česká polygrafia v ekonomickom priestore, jej výkonnosť a vývoj
Peter Blubla, prezident Zväzu polygrafie na Slovensku
Zdeněk Sobota, prezident Svazu polygrafických podnikatelů v Českej republike
-
Očakávania zadávateľov tlače od dodávateľov polygrafickej výroby a služieb. Panelová diskusia za účasti zástupcov vydavateľstiev:
Martin Stanecký riaditeľ výroby printových médií vydavateľstvo Ringier
Juraj Heger – riaditeľ vydavateľstva Slovart
Vladimír Yurkovič – art director – YurkovicDesign – s.r.o.
Radek Štěrba – riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2
-
2. blok prednášok:
Ako trendy z drupa 2016 reflektujú očakávania zadávateľov tlače a čo prinesú nové technológie pre naplnenie zákazníckych očakávaní? Vystúpenia zástupcov lídrov v ofsetových a digitálnych technológiách
Mark Stephenson – Product Manager Digital Printing and Press Systems Graphic Systems EMEA, FUJIFILM
Prehľad kľúčových digitálnych technológií
KBA in the year of drupa 2016 – Developments, Strategy and Future
Marcela Virčíková – Canon Slovensko
UNLEASHPRINT –nie len technológie
Rainer Manderbach – Heidelberg
Peter Lauko – produktový manažér Konica Minolta Slovensko
Daniel Adam – riaditeľ MCAE Systems, s.r.o.
3D trendy v praktickej aplikácii výstupov pre spotrebiteľov a priemyselnú výrobu
-
3. blok prednášok:
Komunikačné trendy po drupa 2016 ovplyvňujúce polygrafickú výrobu a trh polygrafie (komunikácia značiek, obaly a obalové trendy, riadiaca komunikácia informačné technológie…)
Klaus Schmidt – Vice Prezident pre marketing a korporátnu komunikáciu značky KBA – Group WorldwideCommunication trends after Drupa influencing print production and the print market
Rastislav Kaňuch – výkonný riaditeľ mediálnej agentúry Unimedia
Personalizácia a kreativita pri výrobe
Marian Srnka – Gratex International a. s.
Informačné technológie na podporu riadenia spoločnosti
Petr Jetel – produktový manažér GCBG Xerox
-
4. blok prednášok:
Ako prežiť, keď nie som práve veľký polygrafický podnik – riadenie efektívnosti výroby, nákupu a odbytu v polygrafických výrobných firmách
Martin Lučenič – riaditeľ tlačiarne X print s. r. o.
Riadenie efektívnosti výroby v malej tlačiarni a námety na kooperáciu medzi tlačiarenskými podnikmi
Anton Puškár – M&P spol. s r. o.
Praktické rady ako byť efektívny aj keď som malý podnik
-
[/list]
.