Tlačové správy - Médiá

OK! má nového

: vydavateľa i tlačiareň Mediavision si nechal iba Playboya

Mesačník OK! zmenil vydavateľa. Marcové číslo už nevydala spoločnosť Mediavision, ale levickás. r. o. Časopis, ktorá bola do obchodného registra zapísaná 28. mája 2010.

[column col=”1/2″]

Konateľom firmy Časopis je levický podnikateľ Gabriel Novotný, ďalšími spoločník misú Pražan Roman Hajabáč a spoločnosť Sellera z Galanty. Za ňou stoja Štefan Šišákz Nededa a Edita Schwarz z Nemecka.
„Časopis, s. r. o., je novým držiteľom licenčných práv na vydávanie časopisu OK!Magazine,“ povedal pre Mediálne.sk Novotný.Doteraz si licenciu od spoločnosti Northern& Shell Worldwide uplatňovalo vydavateľstvo Mediavision, za ktorým stojí podnikateľ MartinVelecký z Prešova.
Jediným titulom Mediavisonu tak zostalpánsky licencovaný magazín Playboy. Ako potvrdil Novotný, toho sa transakcia netýkala.Oba tituly sa napriek už rozdielnym vydavateľom naďalej inzertne podporujú.
Riaditeľ Mediavision František Olahvo vianočnej ankete Mediálne.sk zhodnotil obatituly Playboy a OK! ako stabilizované, pokiaľide o náklad, distribúciu a inzerciu. Priznal však, že z inzertného hľadiska bol úspešnejší Playboy, ktorý zaznamenal výrazný nárast záujmu reklamných partnerov.

Personálne zmeny,
nová adresa, starý web

OK! v novom vydavateľstve podstúpilo prvézmeny. Marek Kravjar už nie je šéfredaktorom magazínu, z pozície zástupkyne šéfredaktora ho v súčasnosti vedie Daniela Vidová. Redakcia sa aktuálne sťahuje do nových priestorov na Seberíniho ulici v Bratislave. Marcové číslo vyšlo v pevnej väzbe s rozsahom 96 strán a lakovanou obálkou za predajnúcenu 2,50 €. Web magazínu nie je aktualizovaný od novembra 2010.
„Pripravujú sa koncepčné aj personálnezmeny,“ dodal Novotný k plánom do najbližšej budúcnosti, bližšie ich zatiaľ konkretizovať nechcel.

[/column] [column col=”1/2″]

Slovenskú mutáciu lifestylového magazínu o celebritách čakajú v novom vydavateľstve “Časopis” koncepčné aj personálne zmeny.

Prvé číslo slovenskej mutácie lifestylového magazínu o celebritách vyšlo v októbri 2008. Jeho doterajšia predajnosť nie je známa,Mediavision svoje tituly nezaradil do auditunákladov tlače ABC SR. Naposledy známy údajje z júna 2009, keď sa predalo 8 100 kusov z celkového nákladu 15 000 výtlačkov. Počiatočný náklad deklarovaný pri štarte mesačníka bol 50 000 výtlačkov. Vydavateľstvo malo ambíciu predať z neho aspoň 60%.
OK! je celosvetovo najväčší lifestylový magazín o celebritách s vyše 40 mil. čitateľov. Jeho prvé číslo vyšlo v apríli 1993, vydávať ho odvtedy začali okrem Veľkej Británie vo vyše 20 ďalších krajinách na štyroch kontinentoch. Jednotlivé mutácie sa často líšia periodicitou či obsahovou koncepciou.

Tlačiareň
v insolvenčnom konaní

Pôvodný majiteľ OK! ho tlačil spolus Playboyom v Neografii Martin. Nový vydavateľ OK! preniesol tlač magazínu do českej a. s. Kavka Print Roztoky, ktorá má tlačiareň s vyše 20 zamestnancami v logistickom areáli v Klecanochna severnom okraji Prahy. A ktorá je, mimochodom, podľa českého obchodnéhore gistra od 11. júna 2010 v tzv. insolvenčnom konaní, čo je obdoba slovenského konkurzného konania voči úpadcovi.

[/column][space height=”10″]

 Lukáš Kočišek, © 2011 TREND Holding, s.r.o. JAK

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore