PLECHOVKY AKO REKLAMNÝ NOSIČ
Viete, čo si ľudia najviac zapamätajú? Ku podivu nejde o virálne videá, kontroverzné reklamy či vtipné gify. Človek si vždy najdlhšie pamätá to, čo skutočne prežije. Ak chcete svojim zákazníkom vryť do pamäti svoj brand alebo novo ponúkaný produkt, poskytnite im zážitok. A ak to viete spojiť a namixovať to s viacerými zmyslami, pamäťovú stopu určite predĺžite. Akým kreatívnym nápadom sa dá obohatiť stretnutie so zákazníkmi, sme sa dozvedeli od Viery Zelnikovej Fuzákovej – marketingovej manažérky spoločnosti ASRA.
Na prezentáciu spoločnosti, ale hlavne jej niektorých produktov, ste sa rozhodli použiť etiketu na nápojovej plechovke, konkrétne pive, resp. energetickom nápoji. Prečo
ste si vybrali práve túto formu prezentácie?
Spoločnosť ASRA má vo svojom logu slogan „Výnimočné riešenia“, a preto hľadáme možnosti výnimočnej propagácie prípravkov z nášho portfólia. Prečo táto forma prezentácie? Pretože sa blížia poľné dni, na ktorých sa stretávame so svojimi zákazníkmi, prezentujeme prípravky na ochranu rastlín a v rámci diskusie ponúkame malé občerstvenie. Preto sme zvolili reklamu prípravkov na plechovke.
Niekedy v minulosti ste už skúšali takúto prezentáciu produktov, resp. spoločnosti? Je táto forma v odvetví poskytovateľov poľnohospodárskych riešení na ochranu rastlín bežná, známa, alebo je to v tomto odvetví niečo nové?
Naše prípravky bežne prezentujeme aj za pomoci rôznych predmetov pre zákazníkov. Myslím si, že táto forma prezentácie úplná novinka v našom odvetví nie je, ale medzi dodávateľmi prípravkov na ochranu rastlín sme prví.
Kde ste sa stretli s takouto možnosťou a formou prezentácie?
S touto možnosťou prezentácie som sa stretla na konferencii PrintProgress, kde sa nachádzala takáto plechovka
a v príbalovom balíku pre registrovaných účastníkov bol propagačný materiál k výrobe takejto plechovky. A taktiež
v časopise PrintProgress bol uverejnený článok a reklama na tento produkt.
Vysvetlíte ten reklamný slogan na plechovkách a o aký typ propagovaného produktu ide? Predpokladáme, že nezasvätení čitatelia nepoznajú produkty na ochranu rastlín, ak nie sú minimálne hobby záhradkári.
Niektoré naše prípravky majú vytvorený slogan, ktorý vystihuje účel ich použitia. Agrovital a SuperAgrovital sú prípravky s rovnakou účinnou látkou. Aby sme pestovateľovi uľahčili rozhodnutie, ako a kam prípravky použiť, pozicionovali sme ich podľa účelu využitia. Agrovital „Do všetkého, ku všetkému“ má evokovať u pestovateľa, že prípravok môže použiť ku všetkým pesticídom, hnojivám a pomocným látkam, do všetkých plodín počas celej sezóny. Prípravok SuperAgroviital „Lepiť” či nelepiť“ – ktorým si zákazníci môžu svoju úrodu ochrániť pred samovoľným praskaním šešúľ, na obmedzenie predzberových a zberových strát semenných porastov.