Ste tu
Home∷ Z aktuálneho z vydaniaPotvrdzujú pozíciu lídra v inováciách a spoľahlivosti

Potvrdzujú pozíciu lídra v inováciách a spoľahlivosti

Značka Konica Minolta už niekoľko rokov patrí medzi najsilnejších hráčov na polygrafickom trhu. Ako líder musí neustále reagovať na aktuálne výzvy, ktorým čelia profesionálni tlačiari, ako aj medzi prvými prinášať svetové trendy a inovácie aj na náš trh. O úlohe lídra a výzvach do budúcnosti sme sa rozprávali s Petrom Laukom, obchodným manažérom pre produkčnú tlač Konica Minolta Slovakia.

Čím aktuálne „žije“ Konica Minolta?

Od minulého roka sa udomácňujeme v novom segmente priemyselnej tlače, pre ktorý sme pripravili viaceré zariadenia. Naďalej žijeme zušľachťovaním materiálov a na mieru šitými riešeniami pre industriálnu tlač, ale aj klasickou tlačou prevažne zameranou na vysokokapacitné UV Inkjet technológie . Čoraz dôležitejším sa pre nás stáva aj potravinársky a obalový segment. Našou ambíciou je podporiť podnikanie slovenských firiem svetovými trendmi zušľachtenia obalov či etikiet. Konica Minolta totiž už dávno nie je len o multifunkčných kancelárskych zariadeniach. Aktuálne pôsobíme vo viacerých nových oblastiach, do ktorých prinášame „čerstvý vietor“ v podobe inovácií,
ktoré zlepšujú a zjednodušujú každodenné podnikanie.

Prečo ste sa rozhodli vstúpiť do oblasti priemyselnej tlače? Čím je pre vás zaujímavá?

Obalový segment je pre nás veľkou príležitosťou ukázať vlastnosti a prednosti našich nových zariadení. Či už je to tlač nielen na papier, ale na širokú škálu najrôznejších materiálov. Vieme si poradiť s tlačou formátov až do veľkosti B2+.
V industriálnej tlači sú veľké výzvy v podobe zušľachtenia rôznych povrchov. Do čoraz väčšej obľuby sa dostáva 2D
i 3D parciálne lakovanie či zlata razba, ktorú môžete vidieť takmer na každom prémiovom obale. Naše nové zariadenia dokážu zušľachťovať pri nanášaní minimálneho množstva laku v porovnaní s inými zariadeniami. Výsledný želaný efekt tak profesionálni tlačiari získajú za oveľa menšie náklady. Dokážu tak ponúknuť zatraktívnenie alebo zviditeľnenie, ktoré im priláka nových zákazníkov a súčasne budú naďalej konkurencieschopní v porovnaní s konvenčnou tlačou.

Ako hodnotíte doterajší priebeh roka?

Priebeh tohto roka hodnotíme zatiaľ veľmi úspešne. Počas posledných mesiacov sa nám podarilo úspešne etablovať nedávno predstavené novinky na slovenskom trhu. Či už je to novinka MGI JetVarnish 3DS, ktorá sa udomácnila v spoločnostiach Fibraprint alebo Cofin.
Tá je určená aj na parciálne 3D lakovanie pomocou UV atramentových hláv a s možnosťou realizovať neobmedzené množstvo rôznorodých úloh v rámci jednej produkcie bez zastavenia. Naši klienti tak môžu robiť luxusné obaly, netradičné prebaly kníh, najrôznejšie krabičky, dózy, fľaše či originálne pozvánky. Vďaka tejto novej technológii sa klienti začali výrazne odlišovať od tradičných reklamných a marketingových materiálov. Nielen od nich máme spätnú väzbu, že naše zariadenia im pomohli rozšíriť portfólio produktov a pritiahnuť k nim nových zákazníkov. Aj takéto úspechy sa odrážajú na postavení lídra na trhu medzi produkčnými zariadeniami aj v tomto roku.
Naše doterajšie úspechy potvrdzujú, že cesta prinášať produkty a služby, ktoré pomáhajú a uľahčujú klientom každodenný život a podnikanie, je správnou cestou. Základom sú pre nás riešenia na mieru bez ohľadu na to, či ide o tradičného konzervatívneho tlačiara alebo firmu, ktorá chce využiť naše stroje na potlač garážových brán či obalov na vajíčka.

Čítať celý rozhovor

Príbuzná téma

Pridaj komentár

Top