Ste tu
Home∷ Z aktuálneho vydaniaPREČO POTREBUJÚ TLAČIARNE ONLINE MARKETING?

PREČO POTREBUJÚ TLAČIARNE ONLINE MARKETING?

Kedysi sa hovorilo, že “Kto nemá webstránku, tak prakticky neexistuje”. Webstránka bola považovaná za základný stavebný prvok marketingu firmy, ktorá chcela pôsobiť v prostredí internetu. Dnes to však už nie je len o kvalitnej webstránke, ale aj o online marketingu. Prečo je online marketing dôležitý? Čo má mať kvalitná webstránka? A čo spraviť pre to, aby ste boli vyššie vo vyhľadávaní ako konkurencia? Toto všetko, ale aj viac, sa dočítate v tomto článku.

Prevedieme vás témami:
• Mýty o online marketingu
• Prečo je online marketing dôležitý?
• Čo musí mať dobrá tlačiareň?
• Ukážka tlačiarne zajtrajška
• Ako si vybrať dobrú agentúru?

Prečo (ne)mať online marketing Google, Facebook, Instagram, youtube alebo “len“ obyčajná webstránka sú formou prezentácie každej firmy v online priestore. Niektoré nástroje slúžia ako vizitka či prezentácia, niektoré umožňujú zákazníkovi nazrieť dovnútra spoločnosti. Kvalitný marketingový mix každej spoločnosti však firmu zviditeľňuje a zarába jej peniaze. A to je jedným z cieľov každej spoločnosti. Aké sú najčastejšie mýty a obavy z online marketingu? Prečo sa ešte niektoré firmy boja alebo nepovažujú online priestor za dôležitý?

5 mýtov o online marketingu
• Nepotrebujem online marketing
• Mám web a nepotrebujem nový
• Moji zákazníci sú B2B segment

• Bojím sa všetkého nového
• Mám dosť zákazníkov

Veľa tlačiarní a spoločností podľahnú práve týmto piatim mýtom. Na trhu ste etablovaný podnik, máte svojich  stálych klientov a veľa práce. Onlinem arketing tým pádom nepovažujete za nutný, lebo nepotrebujete nových zákazníkov. Mysleli ste ale na to, že do vedenia (aj etablovaných firiem) sa dostávajú stále mladší ľudia? A tí sú online? Tým pádom aj veľa vašich zákazníkov je online?
Veľmi veľa ľudí si v súčasnej dobe firmu, ktorú osloví na spoluprácu, vygoogli. V praxi to znamená, že si pozrie, akú má webstránku, či je aktívna na Facebooku (prípadne inde), pozrie si referencie na Google My Business (ak tam firma má profil). Dajte ľuďom vedieť, že ste stále “in” a že ste moderná spoločnosť, ktorej žiadne novinky a technológie nie sú cudzie. Tak ako netlačíte na starých strojoch, tak by ani vaša spoločnosť nemala zaostávať a držať krok so všetkými modernými technológiami. A to online marketing určite je.

Čítať celý článok 

Príbuzné témy

Pridaj komentár

Top