Pred viac ako rokom pristúpila spoločnosť FUJIFILM k zmene obchodného modelu na stredoeurópskom trhu, ktorý sa dotkol hlavne toho slovenského. Po ukončení priameho zastúpenia značky svojou vlastnou organizačnou
zložkou prevzala zastúpenie v obchodných aktivitách spoločnosť Arets Graphics. O dôvodoch, prečo sa vo FUJIFILM rozhodli pre túto známu slovenskú, rodinnú firmu, o novej filozofii a vízii, ale aj produktoch a službách pre zákazníkov sme sa rozprávali so Senior Vice Prezidentom Divízie Grafickej Komunikácie FUJIFILM Európe,
Taku Uenom.
Prečo došlo k zmene obchodného modelu spoločnosti Fujifilm v strednej Európe a k zániku slovenskej organizačnej jednotky
spoločnosti Fujifilm?
Koncom roka 2021 sme po dôkladnom vyhodnotení potenciálu rastu prijali v spoločnosti Fujifilm strategické rozhodnutie s cieľom zabezpečiť si rýchlejšie a efektívnejšie postavenie na trhu. Preto sme si za exkluzívneho marketingového a distribučného partnera…