
Online marketing alebo digitálny marketing je veľmi široký pojem. Veľa ľudí si pod online marketingom predstaví reklamu na internete. Niektorí ľudia si pod týmto pojmom predstavia reklamu v Google či na Facebooku. Určite ste sa však už stretli s pojmom „spätný odkaz“. Ak vám doteraz nebolo presne jasné, čo to je, alebo ako to funguje, tak v tomto článku si to objasníme.
Online marketing
V posledných číslach nášho magazínu sa aktívne venujeme aj téme online marketingu. Je tomu tak preto, lebo kto v dnešnej dobe nie je na internete, akoby neexistoval. Keby sme to mali úplne zjednodušiť,
tak online marketing totiž predstavuje všetky aktivity na internete, ktoré vedú k predaju vašich produktov a služieb. A to sa, samozrejme, týka aj polygrafického priemyslu.
Aké sú dôvody začať sa zamýšľať nad online marketingom?
Jeden z najdôležitejších faktov je to, že je dostupný nonstop. Vaši zákazníci majú prístup na web v ktorýkoľvek deň a v ktorúkoľvek hodinu. Ďalším dôležitým faktom je to, že reklamy v online marketingu sú merateľné. Aktivity v offline prostredí sú síce dôležité, ale nikdy neviete presne zmerať, koľko reálnych zákazníkov vám priniesol napríklad billboard. A v neposlednom rade – na online marketing sú nižšie náklady ako na offline aktivity.
Čo patrí pod online marketing?
Spomínali sme to síce aj v minulých číslach – no opakovanie je matka múdrosti. Pod online marketing …čítať viac »