∷ Z aktuálneho vydania

TECHNICKÉ NEDOSTATKY NARÚŠAJÚ FIREMNÚ KULTÚRU STREDNE VEĽKÝCH PODNIKOV

Takmer polovica európskych zamestnancov pracujúcich v kancelárii pociťuje, že ich firemná kultúra utrpela kvôli obmedzeniam v súvislosti s koronavírusom.

Podľa nového prieskumu, ktorý si objednala spoločnosť Ricoh Europe, podpriemerné technologické skúsenosti počas pandémie naštrbili firemnú kultúru v stredne veľkých podnikoch.
Prieskum nahliada na skúsenosti s prácou na diaľku počas pandémie 632 európskych kancelárskych zamestnancov vo firmách s 250
až 999 zamestnancami. Odhaľuje, že zamestnanci pociťujú nátlak na to, aby boli pri práci na diaľku viac online. Napriek tomu pociťujú problém ostať motivovaní a chýba im pocit priateľstva, ktoré zažívali v kancelárii.
Jasná komunikácia a zdravé pracovné vzťahy sú základom podpory firemnej kultúry. Avšak 42 % zamestnancov uvádza, že ich firemná kultúra utrpela tým, že tímy začali pracovať na diaľku kvôli obmedzeniam v súvislosti s koronavírusom. Slabé komunikačné technológie si vyberajú svoju daň aj na spolupráci. Pre tretinu (31 %) zamestnancov je ťažké cítiť sa motivovane a angažovane pri práci na diaľku kvôli komunikačným a technologickým problémom, zatiaľ čo dve tretiny (65 %) hovoria, že im chýba bezprostredná spolupráca s kolegami zoči-voči.
Dôsledkom výziev pri práci na diaľku je aj stres zamestnancov. Takmer tretina (30 %) zamestnancov tvrdí, že pociťovali nátlak zo strany zamestnávateľov, aby boli pri práci na diaľku viac online. Podobne je na tom 31 % zamestnancov, ktorí sa cítia pri práci na diaľku vystresovanejší kvôli vonkajším faktorom, ako sú napríklad rodinné povinnosti.

Čítať celý článok

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore