Český prezidentský kandidát Jan Fischer nakupuje reklamu v printoch za pätinové ceny
Na inzerciu v tlači dostáva kandidát na českého prezidenta Jan Fischer priemernú zľavu 80,5 %. Reklamnú plochu v novinách a časopisoch v cenníkovej hodnote 12,5 mil. Kč (cca 0,5 mil. €) dokázal získať za 2,4 mil. Kč (necelých 95-tisíc €), tvrdí jeho volebný tím.
Prehľad zliav poskytnutých za inzerciu v tlači, ktorý zverejnil Jan Fischer, ukazuje, akí ústretoví dokážu byť obchodníci predávajúci reklamu v novinách a časopisoch, a to napriek tomu, že inzertné tržby printov citeľne klesajú. Napríklad štvorstranu v MF Dnes a Lidových novinách získal Fischerov tím za necelých 297-tisíc Kč (sotva 12-tisíc €) namiesto cenníkových 4,1 mil. Kč (162-tisíc €), teda so zľavou skoro 93 %.
„Kancelária Jana Fischera vyjednáva s vydavateľmi priamo, bez mediálnych agentúr,“ uviedol Fischerov volebný tím.
mediar.cz