Tlačové správy - Médiá

Český prezidentský kandidát Jan Fischer nakupuje reklamu v printoch za pätinové ceny

 Na inzerciu v tlači dostáva kandidát na českého prezidenta Jan Fischer priemernú zľavu 80,5 %. Reklamnú plochu v novinách a časopisoch v cenníkovej hodnote 12,5 mil. Kč (cca 0,5 mil. €) dokázal získať za 2,4 mil. Kč (necelých 95-tisíc €), tvrdí jeho volebný tím.

  Prehľad zliav poskytnutých za inzerciu v tlači, ktorý zverejnil Jan Fischer, ukazuje, akí ústretoví dokážu byť    obchodníci predávajúci reklamu v novinách a časopisoch, a to napriek tomu, že inzertné tržby printov citeľne klesajú. Napríklad štvorstranu v MF Dnes a Lidových novinách získal Fischerov tím za necelých 297-tisíc Kč (sotva 12-tisíc €) namiesto cenníkových 4,1 mil. Kč (162-tisíc €), teda so zľavou skoro 93 %.

„Kancelária Jana Fischera vyjednáva s vydavateľmi priamo, bez mediálnych agentúr,“ uviedol Fischerov volebný tím.

mediar.cz

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore