Workshopy

Chcem viesť workshop

Máte zaujímavú tému, ktorú by ste chceli odprezentovať medzi záujemcami? Alebo inovatívnu technológiu, ktorej schopnosti chcete ukázať svetu? Neváhajte a my vám s tým pomôžeme. 

Špecifiká pre prednášajúcich:

  • Počet: 10 – 49 účastníkov (podľa záujmu a dohody)
  • Časové rozpätie: 3 hodiny (individuálne podľa témy, náročnosti a počtu partnerov)
  • Teoretické a praktické informácie v rámci workshopov zameraných na rôzne oblasti (technológia, materiál, dizajn, marketingový zámer – zadanie…)
  • Distribúcia propagačných materiálov pre účastníkov workshopu – vzoriek – priama propagácia partnera
  • Možnosť prezentácie širokej škály produktov
  • Otvorená diskusia
  • Interaktívna komunikácia
  • Získanie spätnej väzby
  • Reportáž o workshope v nasledujúcom vydaní časopisu PrintProgress
  • Reportáž a videozáznam z workshopu uverejnené na www.printprogress.sk, weboch partnerov a na YouTube
  • Partneri workshopu – logo partnera v newsletteri – 2 – 3-krát pred podujatím
  • Propagácia na sociálnych sieťach FaceBook, LinkedIn, Instagram.

Výhody propagácie firmy či produktu cez kreatívny workshop: 

  • Online prezentácia technológie
  • Online prezentácia produktov
  • Online prezentácia know-how
  • Prezentácia brandu na webe
  • Prezentácia brandu v newslettroch a na sociálnych sieťach
  • PR prezentácia v časopise
  • Prezentácia a zaslanie vzoriek produktov – zásielka pre účastníkov
  • Prezentácia propagačných materiálov, reklamných predmetov, katalógu, vzoriek …. zásielka pre účastníkov
  • Záujemca o workshop získa materiál, námety na kreatívny produkt – profesionálne know-how
  • Interaktívna komunikácia s účastníkmi – potenciálnymi alebo existujúcimi zákazníkmi značky

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pozrite si tiež
Zatvoriť
Tlačidlo Späť hore