Edície 2016Edície časopisu

Konferencia PrintProgress 2016: Na čo sa môžeme tešiť?

Dvojročná pauza od druhej konferencie PrintProgress 2014 poskytla priestor na vývoj nových zariadení, kreovanie nových myšlienok i zamyslenie sa nad budúcnosťou polygrafie. Tá sa rozrastá míľovými krokmi, o čom sme sa mohli presvedčiť i na najväčšom veľtrhu Drupa 2016. O budúcnosti, či už ofsetovej alebo digitálnej tlače, o jej príprave, spracovaní i zušľachtení, no i o tom, aké je dôležité vo svete tlače držať spolu, bude najväčšia česko-slovenská polygrafická udalosť roka, konferencia PrintProgress 2016.

A prečo by ste mali na konferenciu zavítať a vypočuť si rad určite zaujímavých prednášok? Prezradia to samotní spíkri:

 

Zväz polygrafie na Slovensku – Peter Blubla, prezident:

„Štvrtá priemyselná revolúcia – Industrie 4.0 sa hlási čoraz nástojčivejšie. Inovačný cyklus sa rapídne zrýchľuje. Vyspelý svet
aj Európa sa chystá na tento nový fenomén. Posledná Drupa 2016 vyslala jasné posolstvo aj pre polygrafický priemysel.“

 

NATUR-PACK –  RNDr. Alexandra Grgulová, environmentálny konzultant:

„Nový zákon o odpadoch a jeho aplikácia v praxi je asi najčastejšie diskutovaná téma v poslednom období. Pozrieme sa na ňu z pohľadu polygrafie a rozšírenej zodpovednosti výrobcov, aby si aj polygrafi vedeli určiť, či sa ich táto problematika týka (a do akej miery) alebo nie, a teda, kto zodpovedá za polygrafické výrobky a je povinný za ne platiť tzv. „recyklačné poplatky“.

M&P spol. s r. o. –  Ing. Anton Puškár, Technical Director:

„Je jasné, že polygrafické firmy, ktoré sa orientujú len na bežný komerčný ofset, musia uvažovať o nejakej zmene. Samozrejme, že neprejdú skokom na digitál, či internetové médiá, ale rozumná kombinácia stojí za úvahu. Možno zopár našich nápadov pomôže menším
a stredným firmám pomôcť pri rozhodovaní ako ďalej.“

DataLine- Martin Bělik,  Sales and Marketing Specialist:

„Jsou školení a konference, kam se jezdí z povinnosti. Jsou ale akce, které mohu změnit váš život a které dokáží nasměrovat vaše úsilí tím správným směrem. Myslím, že konference PrintProgress byla vždy právě taková a věřím, že i letošní rok bude pro její účastníky velmi zajímavý. Stejně tak doufám, že prezentace plná praktických ukázek a překvapení, které naše firma připravuje, bude inspirací a pomůže najít mnoho nových myšlenek a nápadů pro podnikání v polygrafii. A UV RED tombola v rámci přednášky bude jistě světovým unikátem.“

Canon – Marcela Virčíková, Key Account Manager CP:

Predstaví novú kapitolu digitálnej tlače v meniacich sa podmienkach súčasného trhu polygrafie
so zameraním na oblasť knižnej produkcie a produkcie časopisov v téme: „Ako trendy z Drupa 2016 reflektujú očakávania zadávateľov tlače a čo prinesú nové technológie pre naplnenie zákazníckych očakávaní.”

 

Prvá konferencia PrintProgress sa konala začiatkom leta 2012. Vyše 120 účastníkov sa zúčastnilo tohto prvého medziodvetvového stretnutia manažérov nielen z polygrafických podnikov. O dva roky neskôr priniesla konferencia PrintProgress svoje druhé pokračovanie, ktoré okrem atraktívneho programu obohatila i darčekom pre každého účastníka – personalizovaným aktuálnym vydaním časopisu PrintProgress s portrétom i menovitým poďakovaním.

Tretí ročník odštartujeme už 29. septembra 2016 a veríme, že heslo konferencie – „Spájame sily“, podčiarkne myšlienku, vďaka ktorej sa v hoteli HolidayInn opäť stretnú významné osobnosti z polygrafie.

Tešíme sa na stretnutie s vami!

Marianna Cabalová, VELDAN

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore