Tlačové správy - Marketing

Na Zlatom klinci sa odmeňovali aj obaly a fotografie

Na festivale Zlatý klinec 2013, ktorý sa konal dňa 24. mája 2013 v Bratislave, sa rozdávali ocenenia za najlepšie, najkreatívnejšie  a inovatívnejšie práce, ktoré vznikli v oblasti slovenskej reklamnej tvorby za rok 2012. Medzi 10 kategóriami sa nachádza aj kategória “Techniques”, ktorá obsahuje podkategórie : Obalový dizajn (obal výrobku) a Ilustrácie a fotografia.

Tu sú víťazné práce v daných podkategóriach:

podkategória: Obalový dizajn (obal výrobku)

Strieborný klinec     
Názov: Koncepcja obalov štúrovskích
Agentúra: Brandy
Klient: Štúrovci s.r.o.
Creative Director: Martin Bajaník
Copywriter: Martin Bajaník
Art Director: Martin Bajaník
Stručná charakteristika: Koncepcia obalového dizajnu pre produkty predávané v sieti kaviarní SHTOOR home made café. Obaly reflektujú štúrovský imidž kaviarne a pracujú s odvolávkami na osobnosti a diela štúrovského hnutia.



podkategória: Ilustrácie a fotografia

Zlatý klinec
Názov: Harley Davidson – Driven by history
Agentúra: JANDL, marketing a reklama
Klient: PRO HD Spol s.r.o.
Creative Director: Pavel Fuksa, Eugen Suman
Copywriter: Eugen Suman, Samo Marec
Art Director: Pavel Fuksa, Lucia Čermáková


Strieborný klinec   
Názov: FORBES – Pohľad do skutočného sveta biznisu
Agentúra: JANDL, marketing a reklama
Klient: Business Consulting and Media, s. r. o.
Creative Director: Pavel Fuksa, Eugen Suman
Copywriter: Eugen Suman
Art Director: Pavel Fuksa, Alexis Blanco


Strieborný klinec         

Názov: I see it first
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Fashion TV
Creative Director: Dejan Galović
Copywriter: Lenka Bónová
Art Director: Peter Hrevuš, Andrej Čanecký
Fotograf: Martin Machaj

Zoznam všetkých prihlásených prác, shortlist a víťazné práce vo všetkých kategóriách sú dostupné na: www.zlatyklinec.sk.

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association, s. r. o., a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie.

Zdroj: www.zlatyklinec.sk, 2013

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore