∷ Z aktuálneho vydania

CHCETE ZÍSKAŤ NOVÝCH A VERNÝCH ZÁKAZNÍKOV? SPOLUPRACUJTE SO SPODNOU VLNOU!

PP 2/2023

Možnosť aktívne vytvárať obsah umožňuje jednotlivcom vyjadrovať svoje názory, zdieľať osobné skúsenosti a zapájať sa do diania okolo seba. Práve vďaka tomu sa internet a sociálne médiá stávajú vhodnými platformami pre publikovanie a zdieľanie rôznorodých názorov a informácií, pričom „vypočutí“, resp. „čítaní“, môžu byť nielen tí, ktorí majú pravdu. Môže sa stať, že spodná vlna nekomunikuje pravdu? Áno, a práve táto skutočnosť predstavuje nielen pre polygrafiu a súvisiace odvetvia problém, ktorý súčasne otvára výzvu pre váš rast.

Spodná vlna vás (ne)môže ovplyvniť

Aktívna tvorba obsahu predstavuje okrem zviditeľnenia sa aj ekonomický potenciál. Počuli ste už niekedy o pojme „creator economy“? Ide o nový spôsob ekonomiky umožňujúcej tvorcom obsahu zarábať na svojej práci bez potreby tradičných médií a vydavateľov.
Možno sa práve teraz zamýšľate nad tým, že ide o oblasť úzko súvisiacu s marketingom spodnej vlny. Áno, je to tak. Digitalizácia spôsobuje, že spotrebitelia sa stávajú aktívnymi tvorcami obsahu a vytvárajú a následne šíria (aj) neoficiálne a klamlivé informácie. Hoci komunikácia neoficiálnych inštitúcií prináša riziká, nemožno prehliadať jej ekonomický potenciál. 10 najväčších spoločností v odvetví kreatívnej ekonomiky dosiahlo v roku 2022 tržby vo výške približne…

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pozri tiež
Zatvoriť
Tlačidlo Späť hore