
Investície sú v súčasnosti neoddeliteľnou súčasťou každej úspešnej spoločnosti. Medzi jednu z nich patrí aj spoločnosť Aluprint, ktorá sa na začiatku štvrtej dekády svojej existencie rozhodla investovať do moderného zariadenia SOMA Optima. O tom, ako prišlo k tejto investícii a prečo sa spoločnosť rozhodla práve pre toto zariadenie, sme sa rozprávali s Vandou Stieglerovou, marketingovou manažérkou spoločnosti Aluprint a hlavnou technologičkou Barborou Mičenec.
Predstavíte nám technológiu, do ktorej ste sa v tomto roku rozhodli investovať?
O novej tlačovej technológii sme už premýšľali dlhší čas, nakoľkov záujme dlhodobej udržateľnosti a ponúkanej spoľahlivej kvality sa naša spoločnosť snaží do nových zariadení pravidelne investovať. Rozmýšľali sme nad technológiou, ktorá bude na báze INDUSTRY 4.0 a ktorá umožní nám a našim partnerom spĺňať aj tie najnáročnejšie požiadavky, pričom stále budeme vedieť dosiahnuť úspory a optimalizáciu
vo všetkých oblastiach – finančnej, materiálovej, energetickej, produkčnej a aj odpadovej.
Snažili sme sa nájsť overenú a osvedčenú technológiu, na ktorú by sme sa dokázali v krátkom čase adaptovať, takže voľba bola viac – menej jasná, a to, že to bude stroj, ktorý dokáže tlačiť liehovými aj vodovými farbami. Taktiež sme potrebovali dosahovať vyššie rýchlosti tlače a, samozrejme, sme sa snažili o širší formát, ako sme doteraz používali. Veríme, že vplyvom týchto troch faktorov sa nám podarí ponúknuť zákazníkom cenové úspory, ktoré trh neustále očakáva.