∷ Z aktuálneho vydania

Cieľom zmien je zlepšiť pracovné podmienky ľudí

PP 5/2023

Spoločnosť 2imPress s.r.o. po tom, čo už dávnejšie spustila prevádzku na tlač obalov v Trnave, tzv. Krabičkárne, uskutočnila v ostatnom čase aj niekoľko významných existenčných zmien. Presťahovala prevádzku z jedného konca na úplne opačný koniec Bratislavy, investovala nemalé prostriedky do modernizácie výrobných priestorov a ešte aj do najnovšieho modelu ofsetovej technológie Heidelberg Speedmaster XL 106-5+L UV lak. Čo k tomu všetkému viedlo a čo sa od investícií v miliónoch EUR za ostatné roky očakáva, sme sa opýtali jedného zo spoločníkov a konateľa spoločnosti Mareka Bobáka.

Čo vyvolalo v ťažkých polygrafických časoch takýto investičný a rozvojový boom? Prečo významné zmeny realizujete v relatívne rýchlom časovom slede a aké výsledky od toho všetkého očakávate?

Začnem odvážnym vyjadrením a možno aj niektorých čitateľov nahnevám, ale vo vedení spoločnosti nie sme rodení ani vyštudovaní polygrafi. Sme ekonómovia a vieme počítať. A to nás odlišuje od konkurencie. Meníme imidž a filozofiu nášho podnikania. Už nechceme byť lacná tlačiareň, ale začali sme sa prezentovať ako profesionálna,

kvalitná, spoľahlivá, ekologická a jedinečná tlačiareň. Tejto filozofii a strategickým cieľom sme podriadili aj naše rozhodnutia investovať do lepších priestorov, najlepšej dostupnej a relevantnej technológie, ale aj imidžu značky a spokojnosti personálu. Samozrejme, okrem týchto strategických cieľov boli dôvody na presťahovanie sa aj pragmatické. Tým prvým bola dramatická zmena cien energií, ktorá postihla celú výrobnú sféru na Slovensku. Hovorím hlavne o cenách za vykurovanie. Hoci sme mali priestory prerobené a prispôsobené našim potrebám, len nie veľmi dávno, samotná budova…

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore