AKCIA RICOH BACK TO PRINT UKÁZALA, AKO FUNGOVAŤ AJ V DOBE OBMEDZENÍ
Spoločnosť RICOH usporiadala špeciálnu udalosť, pri ktorej sa zamerala na otázku, ako zabezpečiť fungovanie firiem s minimálnymi dopadmi na výkon.
Na akcii s názvom Back To Print a Back To Office nešlo len o samotnú prevádzku výroby, ktorá je, samozrejme, pre väčšinu podnikov kritická, ale aj o dôležitú komunikáciu medzi klientmi a jednotlivými zamestnancami v rámci firmy. To všetko bolo možné vidieť formou špeciálnych stanovíšť s reálnymi ukážkami využitia jednotlivých riešení.
Bez komunikácie to nejde Práca z domu či vzdialená spolupráca sa stala bežnou formou komunikácie. Aké nástroje však využiť pre jej rýchlu integráciu do bežného fungovania firmy? Základom je potreba vedieť produktívne spolupracovať, ochrániť citlivé dáta a zaistiť motiváciu zamestnancov. Produktívnu spoluprácu dnes umožňujú nástroje pre vzdialenú komunikáciu. Či už ide o Skype, Teams alebo iné nástroje, základom je spoľahlivé audiovizuálne vybavenie rokovacích miestností, kde sa virtuálne stretávajú ľudia z kancelárií s ľuďmi v iných firmách alebo kolegami napr. „v karanténe“.
Stanovište audiovizuálnej techniky ukázalo využitie technológie komunikačného systému, interaktívnej obrazovky a projektora pre bezproblémovú obojstrannú komunikáciu. V miestnosti s kapacitou až 10 osôb je vďaka inteligentnému systému mikrofónov rozumieť všetkým rovnako, či už sedia priamo pred panelom, alebo v zadnej časti miestnosti. To je kľúčové pre užívateľov pripojených on-line, ktorí sú bez obmedzenia aktívne zapojení do schôdzky, takmer akoby boli prítomní fyzicky.