∷ Z aktuálneho vydania

Konica Minolta otvorila európsky showroom priemyselnej tlače v Bratislave

Japonský koncern Konica Minolta otvoril na Slovensku celosvetovo najmodernejší showroom so zameraním na všetky svoje hlavné technológie industriálnej tlače. Na ploche 480 m² tak vznikol jedinečný unikát v podobe komplexnosti zariadení, softvérových riešení, potláčaných substrátov a workflow.

 Ambíciou nového showroomu Konica Minolta v Bratislave je prevádzkovať strategické polygrafické centrum so zameraním na tlač demo výtlačkov v najvyššej kvalite pre všetky pobočky Konica Minolta v rámci celej Európy a zároveň organizovať prezentácie daných technológií pre pobočky strednej, južnej a východnej Európy. V prospech nového showroomu zavážili dlhodobo vedúce trhové podiely na Slovensku, ako aj snaha vytvoriť unikátny priestor, kde sa naplno prepájajú sofistikované softvérové riešenia s tradične kvalitnou tlačou. „Do Bratislavy sme dostali aktuálne najlepšie dostupné technológie na produkčnú tlač a následné zušľachťovanie. Našou snahou bolo vytvoriť priestor pre industriálnu tlač svetovej kvality. Takého zloženie technológií na jednom mieste nie je nikde na svete,“ konštatuje Milan Kasík, výkonný riaditeľ Konica Minolta Slovakia.

Do detailov

Na otvorenie takéhoto druhu showroomu Konica Minolta musela zvládnuť viacero výziev. Novinka AccurioJet KM-1 je robustné zariadenie s hmotnosťou viac ako deväť ton. Tomu musela byť prispôsobená podlaha, elektroinštalácia, kabeláž ako aj vzduchotechnika. Na zabezpečenie najvyššej kvality tlače je dôležitá stabilná teplota a vlhkosť vzduchu. „Investovali sme veľa energie do optimálnych podmienok tlače počas celého roka na vytváranie bezchybných tlačových riešení,“ konštatuje Štefan Peľo, generálny manažér nového showroomu. Realizácia showroomov takýchto rozmerov s garanciou optimálnych podmienok tlače sa plánuje dlhodobo dopredu. Tím špecialistov z rôznych oblastí to zvládol za šesť mesiacov. „Konečné rozhodnutie padlo v máji tohto roka. Na slávnostné otvorenie na začiatku novembra bolo všetko pripravené a nachystané. Bola to pre nás veľká výzva za tak krátky čas pripraviť showroom, na ktorý sa prídu pozrieť ľudia z celého sveta,“ konštatuje Štefan Peľo.

Čítať celý článok

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore