∷ Z aktuálneho vydania

PREDAŤ VIETE DRAHŠIE, VYROBIŤ AJ ÚSPORNEJŠIE…

ALE JE TO O EMÓCIÁCH, KTORÝM POTREBUJEME ROZUMIEŤ

Aj vy si myslíte, že presne viete, čo potrebujú vaši zákazníci? Aj vy ste presvedčení, že im úplne rozumiete? Že dokonca viete, ako vás vnímajú? Nebodaj to úplne jasne tušíte?

Blahoželáme! Vitajte v klube neomylných odborníkov a expertov na vlastnú branžu.
Ale tak prečo sa nám potom stále nedarí? Vieme, čo náš zákazník prežíva, čo vníma? A dokážeme to vôbec zmerať?
Polygrafia rovnako ako ostatné odborné branže, prechádza skúškou správnosti. Ten menovateľ je
pre všetky branže spoločný. Pandémia zamiešala karty všade. V našom osobnom aj v biznisovom živote. Menia sa hodnoty, postoje. Menia sa priority. Aj postoje zákazníkov.

To nás núti meniť naše rokmi zaužívané vzorce – v správaní, vo zvyklostiach, aj v podnikaní.
Zoberme taký „online“. To už nie je iba označenie akéhosi „pripojenia“. Je to zrazu diaľnica, po ktorej prúdi život. Dokonca priestor, kde sa ten život reálne odohráva. Aj naše podnikanie.
Flexibilita, kreativita, ale najmä produktivita, efektivita ale aj ziskovosť však naberajú úplne iný rozmer. Chceme maximalizovať istoty – zisky. A minimalizovať riziká a straty.
Ale ako to súvisí s naším zákazníkom? A so zákazníkom nášho zákazníka? (B2B)

Predať viete drahšie, vyrobiť aj úspornejšie… Je to na prvom mieste o emóciách, a tým potrebujeme rozumieť.
Prečo?
Lebo 95 % našich nákupných rozhodnutí je podvedomých. Neveríte? …nech sa páči malý príklad:
Ktorý obal je lepší? Ten lacnejší? … Alebo ten drahší, nákladnejší? Aké asociácie u zákazníkov vytvára môj obal?

Zmerajme to!

 

Čítať celý článok

Súvisiace články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Tlačidlo Späť hore