Ste tu
HomeKonferencie PrintProgressKonferencia PrintProgress 2021Odborný program konferencie PrintProgress 2021

Odborný program konferencie PrintProgress 2021

Po konzultácii s našimi partnermi a spíkrami sme sa z dôvodov prihliadajúcich na dodržanie nariadení a najmä na bezpečnosť prednášajúcich i návštevníkov rozhodli konferenciu zmeniť na ON LINE prenos a presunúť na

termín 04.02. – 11.02.2021


CHCEM SA ZAREGISTROVAŤ

 

ŠTVRTOK 4.2.2021      

10:00 – 10:30

Otvorenie konferencie a úvodné slovo 

Marian Hains, riaditeľ vydavateľstva VELDAN,

Peter Blubla, prezident Zväzu polygrafie na Slovensku

Situácia v slovenskej polygrafii

          

1. Blok 10:30 – 12:30

NOVÉ TRENDY V ODVETVIACH, KTORÉ UDÁVAJÚ SMER V POLYGRAFII – MÉDIÁ – VYDAVATEĽSTVÁ – REKLAMA – PRODUKTY – DIZAJN – …  

ZÁKAZNÍCI POLYGRAFIE A ZADÁVATELIA TLAČE DNES A ZAJTRA

Ali Jason Bazoobandgenerálny riaditeľ medzinárodných dcérskych spoločností UNITEDPRINT SE, Radebeul, Nemecko

Michaela Kubusová, Country Manager CZ/SK

Predaj s Unitedprint – Produkcia pre Unitedprint – komplexné služby pre zákazníka a servis 24/7 v modernej tlačiarni.

 

Alexander Kuklovský

konateľ spoločnosti Arets Graphics, Česká republika, Slovensko

Cesta k technologii LED  je v plném proudu…

 

Sascha Fischer 

Senior manažér PM – KAM, Koenig & Bauer, Radebeul, Nemecko 

Nová produkcia v Sheetfed – inovácie vedúce k drupe 20/21

 

Jakub Eremiáš, Production Print Director,

Petr Jetel, Pre Sales Support, KYOCERA Document Solutions Czech, s. r. o.

Kyocera, nová éra inkoustového produkčního tisku

 

BREAK 10:40 – 11:00

2. Blok

 14:00 – 16:00

ALTERNATÍVNE RIEŠENIA A BUDÚCNOSŤ MARKETINGU, PODPORY PREDAJA, V KRÍZE ALEBO NESTABILNOM PROSTREDÍ TRHU

Peter Lauko, produktový manažér Konica Minolta Slovakia

Lukáš Písecký, konateľ DIW s. r. o. 

Nečakajte na príležitosti, vytvorte si svoje vlastné!

 

Andy Rae

marketingový riaditeľ Koenig & Bauer, Radebeul, Nemecko

Ako sa vysporiadať s nákupným zvyklosťami zákazníkov v modernom svete? 

 

Vlado Slivka, creative director

MullenLowe GGK Slovakia

ZUCKERBERG vs. GUTENBERG – súboj desaťročia

 

Filip Brodan, Engage Hill

Martin Hejl, konateľ THIMM pack’n’display, THIMM Obaly k. s., Česká republika

Úspornější a ekologičtější tisk neznamená vždy horší kvalitu

 

PIATOK 5.2.2021    

WORKSHOPY

9:00 – 10:00

Ľudovít Karpinský, TYPOSET, s. r. o. 

Certifikovaný nátlačok podľa Fogra 51, 52, 54 a iných štandardov. Použitie certifikovaného nátlačku v predtlačovej príprave, pri tlači a ako súčasť kontraktu.

_________________________________________________

10:15 – 11:15

Bernd Prattl, riaditeľ firmy GEW Nemecko, Alexander Kuklovský, Arets Graphics

Farby a LED technológia

_________________________________________________

13:00 – 14:00

Peter Lauko, Konica Minolta Slovakia 

Výroba kreatívneho produktu – demo ukážka z celosvetovo najmodernejšieho showroomu Konica Minolta v Bratislave

_________________________________________________

STREDA 10.2.2021 

10:00 – 10:30

Marian Hains, riaditeľ vydavateľstva VELDAN,

Zdeněk Sobota, prezident Svazu polygrafických podnikatelů

Stav českej polygrafie

 

 

1.Blok 10:00 – 12:30

QUO VADIS PRINT? ČO VIEME A ČO MÔŽEME OČAKÁVAŤ V TOMTO POLYGRAFICKOM DESAŤROČÍ? 

Martin Bělík

 marketingový a produktový manažér DataLine Technology, Česká republika 

Motorovú pílu je potrebné naštartovať“ – efektívna polygrafická produkcia pre výrobcov a zadávateľov.

 

Anton Puškár

M&P spol. s r. o.

Malosériová výroba produktov z vlnitej lepenky a kartónov

 

Stanislav Mozga, Commercial & Industrial Printing  Sales Manager, RICOH Czech Republic/ Slovakia s.r.o.

Roman Baloun,

Marketing Manager, RICOH Czech Republic/ Slovakia s.r.o.

Čo sa deje v európskej digitálnej tlači

2.Blok 14:00 – 16:00

SPÁJAME ODVETVIA A TLAČ OKOLO NÁS Z POHĽADU OSOBNOSTÍ:                     

 ŽIVOT PÍŠE PRÍBEHY – KAM ZAVEDIE ŽIVOT A SRDCE POLYGRAFA? ZAUJÍMAVÉ A INŠPIRATÍVNE PRÍBEHY OSOBNOSTÍ POLYGRAFIE 

Tomáš Hejzlar 

konateľ spoločnosti NAVETECH, Česká republika

Polygrafia – keď ju miluješ, nie je čo riešiť.

 

VIETE, ČO ZNAMENÁ V MARKETINGU B2C, B2B AJ H2H. ALE KEĎ SA POVIE BVB? INÝ ROZMER BIZNISU.

Jana Nosálová Kálalová

riaditeľka obchodného tímu ABF, Praha, Česká republika

 

 

Štěpánka Líznerová

riaditeľka tlačiarne Colognia press, Kolín, Česká republika

 

 

Dana Bilská Kilárska

výkonná riaditeľka, Purgina s. r. o., Bratislava, Slovensko

 

 

Katarína Lorinczová

Account Manager, kanovits print s. r. o. 

 

 

ŠTVRTOK 11.2.2021 

WORKSHOPY

9:00 – 10:00

Marián Matejka,  PrintCity Slovakia

Nanochrom technológia

_________________________________________________

10:15 – 11:15

Vlado Leško, Accelium 

Rozvoj zručností formou hier – posuňte svoju manažérsku stratégiu do vyššieho levelu (Accelium používa strategické hry na hodnotenie a rozvoj strategického myslenia a sociálno-emocionálnych zručností, ktoré pomáhajú jednotlivcom aj tímom zvládať dynamického požiadavky modernej ekonomiky efektívnejšie a flexibilnejšie.)

_________________________________________________

11:30 – 12:30

Martin Bělík, DataLine Technology 

Optimalizácia a efektívna polygrafická produkcia pre výrobcov a zadávateľov.

_________________________________________________

13:00 – 14:00

Michal Staško – grafik

Dizajn, kreativita, nové trendy, inšpirácia

 


 

 

CHCEM SA ZAREGISTROVAŤ

Príbuzná téma

Pridaj komentár

Top